عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته 163

دوستان سلام با تاخیر بسیار زیاد 

یه مدتی از این وبلاگ دور بودم ولی با این که آپ نمیشد نظرات دوستان میومد و منو تشویق کرد که دوباره شروع کنم به آپ کردنه این وبلاگ که خاطرات خوبی هم ازش دارم


بوئینگ707 ایران معروف به 1002 که یک هواپیمای خیلی خاص هست
البته این هواپیما موتورهاش بهینه شده برای آلودگی صوتی کمتر....
نظرات 4 + ارسال نظر
parisa b سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:05 ق.ظ

ye moghe blog, email,hame chi dashtam
ama alan hichi nadaram
faghat mitonam az inja behet bgam salam
ishala movafagh bashi
babay
shz

سلام خیلی خوشحال شدم که کامنتتو دیدم
برات آرزوی خوشبختی دارم

ایمان 747 جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ب.ظ

salaaaaam,aghaaa maa ham nabudim.vali duset daarim.are darbareye in khoshgele ba ham harf zadim yadet miaad? movafagh baashi ali jaan...

ممنون ایمان جان از لطفت شما همیشه به من لطف داشتین :)

dr darini دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:45 ق.ظ http://www.mehrnooshdarini.com


برات آرزوی موفقیت دارم.

ممنون خانم دکتر :)

میترا جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:51 ب.ظ

سلام
مگر 707 خارج از رده نیست ؟ دوباره تولید میشه ؟

سلام درست میفرمایید برای امور مسافربری از رده خارج شده ولی هنوز هم از این هواپیما حتی خود نیروهای ناتو استفاده نظامی میکنند و هواپیمای ریاست جمهوری و رهبری نیز همین 707 هست چون یکی از امن ترین هواپیماهای تولید شده در جهان است
درباره بهینه سازی هم اینو بگم که هر هواپیمایی میتونه بهینه سازی بشه قطعاتی حتی وقتی که بیشتر از 30 سال از عمر اون هواپیما بگذره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد